|
Kedves Látogatónk! Ezen a héten szinte mindenki szabin van, ezért csak telefonos
és online rendelésfelvétel van. Csütörtökön és pénteken nyitva lesz az üzlet
is 9-15 ig. A következő héten hétfőtől-péntekig 9-15-ig. A rendelések bonyolítása
ez idő alatt is zavartalan.
|
|
|
Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító? Valamilyen terméket keresel? Miről szeretnél többet megtudni? Írd ide:
Részletes keresés
A 10 leggyakoribb kereső szó:blank, neon, gewinde, golf 3 gewinde, bmw e46, lada, lada 2101, golf 4 gewinde, bilstein b6, audi a4 b6 A 10 utolsó kereső szó:e10-82-045-01-22, tesla model 3 mts ru, audi q7 nyomtv, astra g sport futm, audi q8 ets modul, ford puma, opel grandland x lte, bmw e36 állítható fu, audi a6 c8 ltetrug, audi q7 llthat fu
| |
|
|
H&R futóművekA H&R világszerte arról ismert, hogy csúcsminőségű futómű-megoldásokkal látja el több autós versenyszéria csapatait.
A német H&R több mint 10 éve fejleszt alkatrészeket a HWA-Motorsport számára, amely a DTM-ben szereplő összes Mercedes-Benz felszerelését végzi. Ezen kívül a Porsche Super Cup és a Porsche Carrera Cup mindegyik versenyzője alatt H&R futómű dolgozik. A H&R emellett fő támogatója a BF Goodrich versenysorozatnak is.
Amellett, hogy a H&R számos túraautó-, GT- és Monoposto versenysorozatban érdekelt, a német cég beszállít a Forma-1 és a GP2 versenyek résztvevőinek is. Ezekben a megmérettetésekben a futóművek kivételesen nagy terhelésnek vannak kitéve.
12 hónap garancia jár a rugókhoz és a komplett futóművekhez!
Szállítási idő: raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap, külföldi rendelés esetén 2-3 hét.
H&R Ültetőrugó
Az ültetőrugók a futómű tuning egyik legfontosabb kellékei. Az ültetett autó stabilabb úttartás mellett, esztétikusabb látványt is nyújt! Számos ismert gyártó termékei közül választhatsz! Ilyenek például: Eibach, Merwede, H&R, Vogtland, ST, KW, AP, Ta-Technix...
H&R Fix magasságú futómű
Ebben a kategóriában fix magasságú sport futóműveket találsz. A szett tartalmazza a 4db ültetőrugót és a hozzá tartozó 4db sport lengéscsillapítót, kivéve torziós futóművel szerelt modelleknél. A futóművek többsége rendelkezik TÜV engedéllyel!
H&R Bmw E30 állítható magasságú futómű
Az E30 volt a BMW E21 utódja 1982-ben. Az E30 3-Seriest öt féle karosszériával gyártották: négy ajtós sedan, két ajtós coupé, öt ajtós kombi (Touring), két ajtós cabrio. A híres BMW M3-as típust először az E30 szériában mutatták be.
H&R Audi A3 (Typ: 8L) állítható magasságú futómű
Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig. A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
H&R Audi A3 (Typ: 8P) állítható magasságú futómű
Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig. a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
H&R Audi A3 (Typ: 8V) állítható magasságú futómű
Audi A3 (Typ: 8V),2012-től. Ránézésre csupán egy erős ráncfelvarrásnyi változás látszik a kocsin, de az A3-as teljesen új, a padlólemeztől a motorig. Elejét nagyméretű, hatszögletű hűtőrács, a jellegzetes formájú, LED-es nappalifénnyel kiegészített fényszóró uralja.
H&R Audi A4 (Typ: B6, B7) állítható magasságú futómű
Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig. 2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
H&R Audi A6 (Typ: C5) állítható magasságú futómű
Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig. Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
H&R Audi A6 (Typ: C6 4F) állítható magasságú futómű
Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig. Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
H&R Audi A6 (Typ: C7 4G) állítható magasságú futómű
Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től. 2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
H&R Audi A4 (Typ: B8) állítható magasságú futómű
Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig. Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
H&R Nyomtávszélesítő
A nyomtávszélesítés számos előnnyel rendelkezik, kanyarban stabilabbá teszi az autót, emellett esztétikusabb látványt nyújt! Nyomtásszélesítő választásakor vegyük figyelembe a felni szélességét és ET számát! A nyomtávszélesítők típusspecifikusak, mindegyik termék rendelkezik TÜV minősítéssel!
H&R Audi A1 (Typ: 8X) ültetőrugó
Audi A1 (Typ: 8X), 2010-től.
Az Audi A1-et a 2010-es genfi autó kiállításon mutatták be. Kezdetben három majd később öt ajtós kivitelben is értékesítésre kerül. 1.2, 1.4 és 2.0 benzines, valamint 1.6 és 2.0 literes diesel motorokkal elérhető.
H&R Audi A2 (Typ: 8Z) ültetőrugó
Audi A2 (Typ: 8Z), 2000-2005-ig.
Az Audi A2 egy egyterű stílusban készült, ötajtós ferde hátú kis kategóriás autó. Fő különlegessége az volt, hogy alumíniumból készült. Az A2-k az Audi alumíniummegmunkálásáról ismert, neckarsulmi üzemében készültek.
H&R Audi A3 (Typ: 8L) ültetőrugó
Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig.
A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
H&R Audi A3 (Typ: 8P) ültetőrugó
Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig.
a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
H&R Audi A3 (Typ: 8V) ültetőrugó
Audi A3 (Typ: 8V),2012-től.
Ránézésre csupán egy erős ráncfelvarrásnyi változás látszik a kocsin, de az A3-as teljesen új, a padlólemeztől a motorig. Elejét nagyméretű, hatszögletű hűtőrács, a jellegzetes formájú, LED-es nappalifénnyel kiegészített fényszóró uralja.
H&R Audi A4 (Typ: B5) ültetőrugó
Audi A4 (Typ: B5), 1994-2001-ig.
Az Audi az első-generációs A4-est 1994-ben dobta piacra. Eredetileg az A4-est 4-ajtós sedanként mutatták be. A kombi változat egy évvel később került a palettára.
H&R Audi A4 (Typ: B6, B7) ültetőrugó
Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig.
2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
H&R Audi A4 (Typ: B8) ültetőrugó
Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig.
Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
H&R Audi A6 (Typ: C5) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig.
Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
H&R Audi A6 (Typ: C6 4F) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig.
Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
H&R Audi A6 (Typ: C7 4G) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től.
2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
H&R Audi A5 (Typ: B8) ültetőrugó
Audi A5 (Typ: B8), 2009-től.
Az Audi A5 a német Audi AG által készített 2+2 üléses alumínium karosszériás gran turismo. A típus kupé és kabrió változatban is készül, ez utóbbi vászontetős. Az autó formatervét Walter Da’ Silva spanyol származású formatervező jegyzi.
H&R Audi TT (Typ: 8N) ültetőrugó
Audi TT (Typ: 8N), 1998-2006-ig.
Az autót 1998 szeptemberében mutatták be kupé karosszériával, majd 1999 augusztusában a kabrió kivitelt is bemutatták. A modell a Volkswagen csoport padlólemezén alapul, ugyanúgy, ahogy a Golf 4, vagy az Octavia.
H&R Audi TT (Typ: 8J) ültetőrugó
Audi TT (Typ: 8J),2006-tól.
Az Audi 2006. április 6-án jelentette meg a második generációs TT-t. A vázszerkezet eleje alumíniumból készült, a hátulja acélból, annak érdekében, hogy közel egyenletes legyen a súlyeloszlás. Az autó mind első-, mind összkerékhajtással elérhető.
H&R Audi 80 (Typ: B4) ültetőrugó
Audi 80 (Typ: B4),1991-1996-ig.
Az Audi 80 1991 őszén komoly frissítésen esett át, létrehozva a B4-es generációt. Az új változat hosszabb tengelytávú lett. A B4 volt az első valódi próbálkozás, amivel az Audi igyekezett beszállni a közepes méretű luxusautók piacára.
H&R Bmw F30, F31, F34, állítható magasságú futómű
Az F30 2011-ben debütált Münchenben és 2012 februárjától volt megvehető. Az első verzió a szalonokban az F30 (sedan) verzió volt, ezt követte a Touring F31 (kombi) 2012. májusában és az F34 Gran Turismo 2013. júniusában.
H&R Audi A6 (Typ: C4) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: C4), 1994-1997-ig.
Az Audi 1994 előtt három generáción keresztül adott ki felső kategóriás autót. 1994-ben, az Audi 100-as negyedik generációját az Audi felfrissítette, majd újranevezte, A6-osnak, hogy illeszkedjen az újonnan bevezetett modellnév csoportba
H&R Audi TT (Typ: 8J) állítható magasságú futómű
Audi TT (Typ: 8J),2006-tól. Az Audi 2006. április 6-án jelentette meg a második generációs TT-t. A vázszerkezet eleje alumíniumból készült, a hátulja acélból, annak érdekében, hogy közel egyenletes legyen a súlyeloszlás. Az autó mind első-, mind összkerékhajtással elérhető.
H&R Audi Q2 (Typ: GA) ültetőrugó
Színpadra lép az új Audi Q2 - határozott élek és vonalak jellemezte, nagyvárosi egyéniség egyedülálló karakterrel és egészen újszerű, geometrikus formai nyelvezettel. Hangsúlyosan magabiztos stílusú és erőteljes TFSI és TDI motorjai a 116 és 190 LE leadására képesek!
H&R Audi 80 (Typ: B3) ültetőrugó
Az Audi Európában 1986 szeptemberében mutatta be a 80 harmadik, Typ 89 gyári kódnevű generációját, mint 1987-es modellt. Egy éven belül a világ több részén is megjelent az új modell. Ez az új B3-as platformra épült, ami már nem volt közös a Volkswagen Passattal, mivel az egy keresztben behelyezett orrmotoros, elsőkerék-meghajtásúra váltott, míg az Audiba továbbra is hosszában került be a motor.
H&R Audi 80 (Typ: B2) ültetőrugó
Az Audi 1978 szeptemberében mutatta be az Audi 80 megújult, B2-es platformra épülő változatát, ami hetekkel később már elérhetővé is vált az európai vásárlók számára a négyajtós karosszériaváltozattal. A kétajtós, GLE felszereltségű, üzemanyag-befecskendezéses változatokat 1979 első felétől lehetett megvásárolni.[8] Észak-Amerikában 1979-ben jelent meg a Typ 81 gyári kódnevű második generáció, mint 1980-as modell.
H&R Audi A4 (Typ: B9) állítható magasságú futómű
Eljött 2015 és vele ez az új, még nagyobb, okosabb és persze tágasabb B9 széria. Elsőre nem is tűnik nagy durranásnak, hiszen csak a megszokott elég menő, elég jól kinéző Audi formákat sütötték el rajta is. Röviden és tömören ez egy csöndes gyilkos, ami bár csinos is, jónak is ígérkezik.
H&R Audi R8 ültetőrugó
Amikor a versenysport és a sorozatgyártás találkozik. Ez az Audi R8. Arra született, hogy az élen járjon. V8 -as és V10-es atmoszférikus motor, csúcs minőségű elemek, igazi sport autó!Kapható Coupé és Spyder kivitelben.
H&R Audi A7 (Typ: F2) ültetőrugó
Audi A7 Sportback forradalmi formai nyelvezet hírnöke, egyben a klasszikus quattro-gének hordozója. Annak látványos bizonyítéka, hogy megújulásunk közepette is megőrizhetjük jellegzetes vonalainkat.
|
|
|
|
|
Termék neve |
1 db Opel Astra G Caravan 1.2, 1.6, 1.6 16V, 1998.03-2004.10-ig, -35mm-es |
|
70990 Ft.- |
|
1 db Audi A4 (Typ: B6, B7), beleértve Quattro, 2000.11-2008.03-ig, Bilstein B14 |
|
889000 Ft.- |
|
1 pár Mercedes W124, 5x112-es, 45mm-es |
|
125326 Ft.- |
|
1 db Audi A4 (Typ: B6, B7) Sedan Quattro, 2001.04-2008.06-ig, (első tengely terhelés 1081-1230kg) |
|
238500 Ft.- |
|
1 db Audi A4 (Typ: B9) Sedan, kivéve Quattro, 2015.10-től, (első tengely terhelés 1135kg alatt), 50mm szárátmérővel |
|
361990 Ft.- |
|
1 cs Bmw E31, 840i, 850i, beleértve EDC, 1990.04-1999.12-ig, Pro-Kit, -25/20mm-es |
|
139900 Ft.- |
|
1 cs Opel Corsa C, 2000.09-től, (első tengely terhelés: 790kg fölött), -30mm-es |
|
105415 Ft.- |
|
1 cs Ford Mondeo, 1.6, 1.8, 2.0, 1.8D, 1996.10-2000.10-ig, -35mm-es |
|
64743 Ft.- |
|
1 cs Renault 21 Quermotor, 1.7, Turbo, 1987-1994-ig, -40mm-es |
|
43484 Ft.- |
|
1 cs Seat Ibiza Cupra 3, 1.8 20V Turbo, 1999.07-2002.03-ig, -20mm-es |
|
58300 Ft.- |
|
1 db Volkswagen Passat B8 Variant, kivéve 4-Motion, 2014.08-tól, (első tengely terhelés 1031-1200kg), Variante 2, állítható keménységű |
|
679900 Ft.- |
|
1 db Audi A3 (Typ: 8P) Sportback, 1.6, 1.6FSi, 1.2TFSi, 55mm szárátmérő, S-Line futóművel szerelt, 2004-2013.01-ig, -25/25mm-es |
|
60900 Ft.- |
|
1 db Ford Focus MK1, kivéve Kombi, 1998-2004-ig |
|
313425 Ft.- |
|
1 pár Skoda Octavia (Typ: 1U), 1996.09-2004.10-ig, 5x100-as, 15mm-es |
|
54329 Ft.- |
|
1 cs Seat Ibiza, 1.3-2.0, Diesel és GTi, 1993.04-1995.12-ig, -60/40mm-es |
|
57334 Ft.- |
|
1 db Audi A4 (Typ: B6), 1.6, 1.8 T, 1.8 T quattro, 1.9 TDI, 1.9 TDI quattro, 2.0, 2.0 FSI, 2.4, 2.5 D, 2.5 TDI, 2.5 TDI quattro, 3.0, 3.0 quattro, 2000.10-2002.09-ig, Bilstein B4, hátsó |
|
18840 Ft.- |
|
1 db Bmw E30 Cabrio, 318i, 1986.05-től, 51mm szárátmérő, -55/30mm-es |
|
149469 Ft.- |
|
1 db Volkswagen Passat B8 Sedan, kivéve 4-Motion, 2014.11-től, (első tengely terhelés 1030kg alatt), ST XA, állítható keménységű |
|
433301 Ft.- |
|
1 db Bmw E36 Touring, 320i, 323i, 328i, 318tds, 325tds, 1995.05-től, -40/30mm-es |
|
168273 Ft.- |
|
1 cs Renault Laguna, 1.6, 2.0, 1.5dCi, 2007.10-től, -40mm-es |
|
74846 Ft.- |
|
1 pár Volkswagen Golf 1, Jetta 1, 4x100-as, 8mm-es |
|
32766 Ft.- |
|
1 db Chevrolet Kalos, 2003.03-tól, -35mm-es |
|
70990 Ft.- |
|
1 pár Skoda Fabia (Typ: 5J), 2007.03-tól, 5x100-as, 5mm-es |
|
28662 Ft.- |
|
1 cs Skoda Octavia (Typ: 5E3) Combi, 1.2TSi merev hidas modellek, kivéve 4x4, 2012.11-től, -40mm-es |
|
68666 Ft.- |
|
1 db Skoda Superb (Typ: 3T) 4x4, beleértve Kombi, 2008-tól, 55mm szárátmérő |
|
426525 Ft.- |
|
1 db Mercedes W203 Sedan, 4hengeres, kivéve Diesel, 2000.06-2007.02-ig, -30mm-es |
|
76990 Ft.- |
|
1 db Seat Leon (Typ: 5F), csak Multilink futóművel szerelt, kivéve Cupra, Kombi, 2012.09-től, (első tengely terhelés 966-1080kg), 50mm-es szárátmérő |
|
301731 Ft.- |
|
1 db Bmw E36, 316i, 318i, 318is, 318tds, 323i 2.5, 325tds, 328i, 1993.05-1998.02-ig, Bilstein B4, bal oldali |
|
29880 Ft.- |
|
1 db Volkswagen Golf 8, 1.4TSi eHybrid, 1.4GTE Plug-in Hybrid, csak Multilink futóművel, 2020.07-től, (első tengely terhelés 1095kg alatt), Pro-Kit, -30/30mm-es |
|
131500 Ft.- |
|
1 db Ford Focus MK1, kivéve Kombi, 1998-2004-ig, (első tengely terhelés 965kg alatt), Variante 1 |
|
425900 Ft.- |
|
1 pár Chevrolet/Daewoo Espero, 4x100-as, 5mm-es |
|
28662 Ft.- |
|
1 db Volkswagen Passat B8 Sedan és Variant, beleértve 4-Motion, 2015-től |
|
161230 Ft.- |
|
1 db Seat Leon (Typ: 1M), kivéve 4-Motion, 1999-2005-ig, TwinTube |
|
471610 Ft.- |
|
1 pár Volkswagen Golf 3, 1991.08-1997.08-ig, 5x100-as, 5mm-es |
|
30129 Ft.- |
|
1 db Audi A5 (Typ: B9) Coupé, kivéve Quattro és elektronikus futómű szabályzással szerelt, 2016.06-tól, 50mm szárátmérő, (első tengely terhelés 1135kg alatt), Variante 3, állítható keménységű |
|
923890 Ft.- |
|
1 db Skoda Octavia (Typ: 5E), kivéve Multilink futóművel, 2012.11-2021.03-ig, Bilstein B6, hátsó |
|
64900 Ft.- |
|
1 db Volkswagen Golf 2, kivéve Syncro, 1983.08-1991.11-ig, ST X |
|
346545 Ft.- |
|
1 cs Ford S-Max (Typ: WA6), 2006.05-2014.12-ig, -35mm-es |
|
142900 Ft.- |
|
1 db Audi A3 (Typ: 8V), beleértve Sportback, Limousine, csak Multilink futóművel, 2012.04-től, Bilstein B6, hátsó |
|
70900 Ft.- |
|
1 pár Alfa Romeo GTV Spider, 5x98-as, 30mm-es |
|
86112 Ft.- |
|
1 db JR5, 7,5x17, 4x100/114, ET35, sötét bronz |
|
77000 Ft.- |
|
1 db Subaru Impreza (Typ: GD/GG, GGS), beleértve WRX, 2000.12-től, (első tengely terhelés 970kg alatt), AP állítható magasságú futómű |
|
462449 Ft.- |
|
1 pár Mitsubishi Carisma (Typ: DAO), 66kW-ig, 4x100-as, 5mm-es |
|
38694 Ft.- |
|
1 db Bmw E46 összes, kivéve M3 és iX, 1998-2005-ig, bal oldali, első |
|
27000 Ft.- |
|
1 db Bmw F10 Sedan, csak xDrive, elektronikus lengéscsillapító szabályzással szerelt típusokhoz, 2010.03-tól, Variante 3, állítható keménységű |
|
1198154 Ft.- |
|
1 pár Volkswagen Golf 4, 1997.08-tól, 5x100-as, 5mm-es |
|
30129 Ft.- |
|
1 pár Toyota MR2 W1, Tercel, 4x100-as, 5mm-es |
|
38694 Ft.- |
|
1 pár Skoda Octavia (Typ: 1U), 1997.01-2002-ig, 5x100-as, 3mm-es |
|
28662 Ft.- |
|
1 db Bmw E46, kivéve iX és M3, 1998-2007-ig, Street Series, állítható keménységű |
|
459900 Ft.- |
|
1 db Bmw E30 Cabrio, 318i, 1986.05-től, 51mm szárátmérő, -40/30mm-es |
|
149469 Ft.- |
|
1 db Audi A4 (Typ: B5) Sedan, 1.8, 1.8T, 1.9 Tdi, 2.4, 2.6, 2.8, 1994.11-2000.10-ig, (első tengely terhelés 961-1030kg), -40/40mm-es |
|
75900 Ft.- |
|
1 db Fiat Punto (Typ: 176), 1.2 16V Sport, 1997.02-1999-ig, -40/40mm-es |
|
70900 Ft.- |
|
1 cs Audi S3, S3 Sportback (Typ: 8P), 2004.09-től, Pro-Kit, (1pár első rugó), -20mm-es |
|
54692 Ft.- |
|
1 cs Audi A3 (Typ: 8L), 1.6, 1.8, 1.8T, 1996.12-2003.05-ig, Pro-Kit, -30/25mm-es |
|
72900 Ft.- |
|
1 db JR22, 7,5x18, 5x112/114, ET40, matt fekete |
|
90200 Ft.- |
|
1 cs Mazda MX5 (Typ: NA, NB), 1.6, 1.8, 1990-2005-ig, -45/45mm-es |
|
50900 Ft.- |
|
1 Volkswagen ID Buzz, 2022.04-től, 5x112-es, 5mm-es |
|
30129 Ft.- |
|
1 db Subaru Impreza (Typ: GDA, GDB), 2000-2005-ig, csak 5x114,3-as osztókörrel, Mono Sport, állítható keménységű |
|
968000 Ft.- |
|
1 db Citroen C4 (Typ: LC), 2.0, 1.6HDi, 2004-2010.10-ig, -35/25mm-es |
|
80900 Ft.- |
|
|
|
Összesen: | 12033425 Ft.- | |
|
| |
Laci vagyok a Futómű Shop eladója, hívj most és minden kérdésedre választ adok... 5 perc alatt rengeteget hasznos infót tudok neked adni, amelyek segítségével garantáltan, olyan futóművet tudsz választani, amely a Te igényeidre lesz szabva és nem lesz vele gondod soha. Nem töltöm az időm a kereséssel, hanem rátok bízom az optimális futómű alkatrész megtalálását az általam megadott szempontok és anyagi keret meghatározásával.
Kattintok és 53 másodperc alatt bekérem az árajánlatot! Árajánlatot kérek Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet... Tovább Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet... Tovább Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet... Tovább 250.000 és 350.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet... Tovább Gyere és csatlakozz a Futómű Shop csapatához az alábbi közösségi oldalakon is... | |
|
|
|